12 stycznia

Golden Rose Matte nr 09

Matowe lakiery - na pewno nie raz słyszałyście o nich. :) Dziś zrecenzuję jednego z przedstawicieli tej grupy - Golden Rose Matte.


Lakier ten wg mnie ma bardziej satynowe krycie, niż matowe, lecz ten efekt odpowiada mi. Dla porównania środkowy palec dodatkowo pomalowany jest matującym top coatem (po powiększeniu zdjęcia widać niewielką różnicę). Konsystencja jak najbardziej ok, krycie po pierwszej warstwie, jednak dla uzyskania głębszego koloru pomalowałam paznokcie dwiema warstwami. Lakier jest bardzo trwały, po trzech dniach zmyłam go, bo już mi się znudził, więc trzyma się na pewno dłużej. :) Nie barwi płytki i skórek, łatwo się go zmywa. Mam wątpliwości co jego trwałości na różnego rodzaju lakierach bazowych. Ostatnio pomalowałam paznokcie tym lakierem na warstwę odżywki (którą można używać pod lakier) i pierwszy odprysk pojawił się następnego dnia. Cena lakieru wynosi ok. 8zł. Lakiery Golden Rose można dostać w prawie każdej małej drogerii, lecz nie wiem, jak wygląda dostępność tej serii - kupiłam go na Allegro. Dostępny jest również na stronie sklepu Golden Rose. Pojemność 11,5ml.

Którego produktu chcecie recenzję jako pierwszą? Do wyboru macie Wibo Express Growth Trends Nude lub top coat z Essence.

10 komentarzy:

  1. Mam matowy lakier z wibo i niestety nie podoba mi się taki efekt:(
    Ja bym chciała poczytać o wibo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja preferuję matowy top coat(oszczędność pieniędzy ;P)
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam mat na paznokciach:) Także polecam matowy top coat, ja mam z vipery i świetnie się sprawdze

    OdpowiedzUsuń
  4. hej fajnie tutaj u CIebie..oczywiście Golden Rose ma ciekawe nowości jednym matowe lakiery się podobają innym znowu nie :)kwestia gustu czy tylko nowy trend?Świetne fotki piękne paznokietki..
    no i oczywiście Skarbeńko zachęcam CIe do wzięcia udziału w rozdaniu :)zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Matujące lakiery to cudo!
    Dodaję do obserwowanych, miło mi będzie jesli zrobisz to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojaa ja go chce <3 jeest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. łoo, na prawdę bardzo ładny, ostatnio jestem zakochana w takich matujących : )

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jest.
    strasznie mi się podoba.:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger