10 stycznia

Vipera Jumpy nr 128

 

Dziś recenzja lakieru Vipera Jumpy nr 128. Jest to jasny odcień różu. Konsystencję ma nie za gęstą, nie za rzadką – taką w sam raz. Zakrętka jest trochę nieporęczna - dla mnie za mała, a pędzelek za krótki.


Na zdjęciach przedstawione są dwie warstwy tego lakieru. Nie zapewnia on stuprocentowego krycia, nawet przy dwóch warstwach, co widać, gdy się dobrze przyjrzymy na wskazującym palcu. Moją uwagę przyciągnął kolor, który jest zdecydowany. Lakier do najtrwalszych nie należy. Pomalowałam paznokcie w sobotę popołudniu, a w niedzielę do południa pojawił się pierwszy odprysk. Na szczęście lakier kosztował 4zł, więc nie ubolewam aż tak nad tym. Vipera Jumpy można dostać w osiedlowych drogeriach, na Allegro oraz w sklepie Internetowym Vipery. Pojemność lakieru to 5,5ml.

Ostatnio zainteresowałam się lakierami holograficznymi - gdzie taki lakier mogę dostać? Jakiej firmy lakier holograficzny możecie mi polecić?

7 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam lakiery holograficzne z Eveline, zapraszam do mnie na bloga przedstawiłam kilka propozycji. Co do kupienia to ja je kupuję w drogerii jasmin, ale on line też można je zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor ale nieco cukierkowy, chyba postawiłabym na klasyczną czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeden z tych lakierów i ma bardzo dobre krycie i długo się trzyma. Pewnie od koloru też zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co wiem (ja ten holograficzny lakier eveline dostałam) to seria ta jest dostępna w sklepach Tesco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny różowy jumpek :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam dziś w Tesco i pani mi powiedziała, że lakiery mają, ale nie w naszym Tesco. pójdę dzisiaj jeszcze do drogerii Aster i tam sprawdzę dostępność. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki śliczny róż, uwieeelbiam takie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger