07 lutego

Poniedziałkowe zakupy

Dziś pokażę Wam łupy, które nabyłam w poniedziałek. Byłam w Łodzi u lekarza, a niedaleko jest sklep Golden Rose, więc czemu miałam nie wejść, skoro u mnie takiego sklepu nie ma? :) Uwielbiam GR i mimo, że nie mieli serii Holografic i Scale Effect, nie wyszłam z pustymi rękoma. Moje nabytki:
Od lewej:
Care + Strong nr 169 (strasznie śmierdzi; jego zapach jest podobny do zapachu rozpuszczalnika) - 5,90zł/11ml
Sweet Color nr 63 - 3,20zł/5,5ml
Classics nr 186 - 3,20zł/5ml
Pretty Color nr 181 - 3,20zł/5ml
Pretty Color nr 193 (ten kolor w rzeczywistości jest nieco jaśniejszym, przygaszonym fioletem) - 3,20zł/5ml
Pretty Color nr 195 - 3,20zł/5ml
Sweet Color nr 50 - 3,20/5ml

Pewnie będąc w sklepie dłużej, kupiłabym więcej, dlatego szybko wzięłam lakiery do kasy i opuściłam sklep. :) Który lakier najbardziej Wam się podoba?

7 komentarzy:

  1. mi najbardziej podoba się lakier niebieski po środku :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wybór :) Najlepszy ten zielonkawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zaszalałaś:) Mnie ciekawi 3 i 4 od końca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że jestem na odwyku lakierowym, z chęcią bym golden rose odwiedziła:(
    super wybór kolorów:D

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo jak na jeden rzut :D
    ale kolorki ładne ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger