23 maja

Nailty - Zmywacz do paznokci

Z tym zmywaczem pewnie większość z Was miała do czynienia, albo chociaż o nim słyszała. Można go kupić w Biedronce za bodajże 4zł (200ml). 

Informacja producenta: 
"Bezacetonowy zmywacz do paznokci zawiera pielęgnacyjne składniki aktywne, kompleks witamin A,E,F,H oraz ekstrakty z kasztanowca i alg. Szybko i dokładnie usuwa lakier chroni i regeneruje płytkę paznokcia, zapobiega wysuszeniu i matowieniu." 

Skład: 
Ethyl Acetate, Methyl Acetate, Alcohol Denat., Aqua, Glycerin, Mineral Oil, Parfum, Propylene Glycol (and) Aqua (and) PEG-20 Castor Oil (and) Alcohol Denat. (and) PEG-60 Hydrogenated Castor Oil (and) Aesculus Hippocastanum/Horse Chestnut/Extraxt (and) Fucus Vesiculosus Extract (and) Calcium Panthotenate (and) Inositol (and) Retinol (and) Biotyn (and) Tocopherol Acetate (and) Glyceryl Linoleate (and) Glyceryl Linoleanate (and) Glyceryl Arachidonate, CI 26100, CI 60725.

Mam wątpliwości co do tego, czy jest on bezacetonowy - prosiłabym tutaj o obalenie/potwierdzenie mitu przez kogoś zorientowanego w tych chemikaliach podanych w składzie. Zapach znośny, nie dusi, ale po 5 minutach siedzenia w łazience ze zmywaczem w użytku kręci mi się w głowie. Wcale nie chroni i nie regeneruje paznokci, jak zapewnia to producent, wręcz przeciwnie - odkąd używam tego zmywacza (ok. 2 lat), moje paznokcie są porozdwajane, a skórki przesuszone jak nigdy dotąd. Na razie jednak nie zmieniam go na inny, póki nie zaproponujecie mi jakiegoś lepszego zamiennika.

17 komentarzy:

  1. dla mnie śmierdzi przeokropnie :( kup sobie małą buteleczkę Isany Rossmanowskiej na próbę, ja go bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciężko się nim zmywa, ja proponuję Rossmanową Isanę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go lubię. Dla mnie każdy zmywacz śmierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja go nie lubię..:/ według mnie kiepsko zmywa

    OdpowiedzUsuń
  5. też polecam Isanę z Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. grr jak ja go nie lubię :)
    mam go i już się nie mogę doczekać aż się skończy.
    Też zauważyłam że paznokcie są rozdwojone przez niego.
    Po za tym słabo radzi sobie ze zmywaniem lakieru trzeba kilka razy ,,poszurać'' :D i dociskać ....
    Już pomijam fakt że śmierdzi az dusi ;/
    Kiedyś miałam, przyjemniaczka z Tesco : zdjęcie :
    http://one.czart.pl/dyskontowe-ceny/nowe-marki/img/ALL-ABOUT-BODY/duze/15.jpg

    też 200 ml i świetny na pewno do niego powrócę : ))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o zmywacz - polecam Cien z pompką z lidla. Jeśli zaś o lubego - tak, też jest Polakiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez go mam i lubie go bardzo :)
    tez slyszalam o Cien z pompka, ze dobry jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubiłam go,ale ostatnio wysusza mi skórki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. mam zamiar go przetestować dopiero ;)
    mnie issana z rossmana nie porwała, wręcz przeciwnie, tak niewydajnego zmywacza to ja jeszcze nie miałam!
    normalnie zmywacz starcza mi na 2-3 miesiące a ta mniejsza buteleczka z issany starczyła mi na niecały miesiąc...
    zazwyczaj używam carrefourowskiego zmywacza o nazwie "zmywacz do paznokci" ;)
    też bez acetonu, z ekstraktem ze słonecznika ;) jak na razie mój ulubiony^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mialm, lubie lubie :):) Ale jeszcze lepszy jest zmywacz z Lidla. Dodatkowo ma pompke ktora uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się paznokcie rozdwajały po bezacetonowym [!] zmywaczu z isany. nie lubię go ;P ten jest moim numerem 1 :) z tego co patrzę na skład raczej nie ma acetonu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. testowałam i oddałam buteleczkę mamię - strasznie go nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie mam zamiar go kupić kiedy skończę tego z Lidla z pompką

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger