10 września

Miyo Mini Drops nr 30 - Raspberry

 
  
Z serii Miyo Mini Drops mam kilka lakierów i muszę Wam powiedzieć, że z tego jestem najbardziej zadowolona. Trwałością nie wyróżnia się wśród swoich kolegów - odpryskuje następnego dnia. Kryje przy jednej warstwie i do tego bardzo ładnie pachnie. Według mnie nie ma on zapachu malin - bardziej kojarzy mi się on z poziomkami. Lakier szybko schnie i dobrze się rozprowadza. Szkoda, że zanurzone drobinki są mało widoczne na paznokciach, gdyż w buteleczce świetnie wyglądają w połączeniu z tym odcieniem różu. Cena lakieru wynosi 4.99zł, pojemność 8ml. 
    
 
w cieniu 
 
 
w słońcu

22 komentarze:

  1. Mam nieco podobny. Ma prawie czarną bazę z fioletowymi drobinkami. Jest przepiękny :) Ten też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor :) nie miałam nigdy lakieru z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach gdyby tylko to złotko było widać też na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutki, ale rzeczywiście tych uroczych drobinek na paznokciach nie widać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze się prezentuje:) Naprawdę śliczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolorek ;) ma fajne drobinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sobotę kupiłam swój pierwszy lakier z Miyo, bo w astorze były w promocji za 2,9 zł. Głupia bym była nie kupując, tym bardziej, że już na kilku blogach czytalam same pozytywy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ) Tylko faktycznie szkoda tych drobinek ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor, tylko szkoda że tak słabo te drobinki widać :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i ja i póki co użyłam tylko raz. Kolor ładny, ale nie mój :(

    OdpowiedzUsuń
  11. jak mi się ten lakier podoba!!!! a nigdzie nie mogę go dostać...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, taki cieplutki, letni:) Skąd ty bierzesz te miyo? Bo ja za nic nie mogę dostać...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger