08 października

TAG: 10 pytań

Na dziś przygotowałam dla Was odpowiedź na tag "10 pytań". Do zabawy zostałam zaproszona przez Agę i Klaudię, za co bardzo Wam dziękuję. :)

Pytania od Dziewczyn: 
1. Dlaczego zostałaś blogerką?
2. Jaki kosmetyk zabrałabyś na bezludną wyspę?

3. Co lubisz bardziej błyszczyk czy pomadkę i dlaczego?
4. Twój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji ciała.
5. Twój sposób na piękne włosy
6. Czego nie lubisz w blogowaniu?
7. Twój największy sekret
8. Twoje największe marzenie.
9. Lubisz zwierzęta? Masz jakieś w swoim domu?
10. Kto wymyśla TAGi i dlaczego? 


1. Od dłuższego czasu pociąga mnie malowanie paznokci, kosmetyczne zakupy, a także nowinki w świecie urody. Przed większością kosmetycznych zakupów sprawdzam opinie w Internecie - tak trafiłam na blogi. Znalazłam kilka ulubionych, które regularnie odwiedzałam. Po jakimś czasie pomyślałam: "Skoro ja to czytam, to może mojego bloga też by ktoś czytał."  I w ten sposób założyłam bloga - po to, by uświadamiać internautki o dobrych kosmetykach, jak i o "bublach", a także po to, by być bardziej na bieżąco w kosmetycznym świecie poprzez subskrypcję wybranych blogów. Lista blogów, do których zaglądam rośnie z dnia na dzień. 

2. Hmm... Ciężko powiedzieć. Bezludna wyspa, to bezludna wyspa, nikt by mnie tam nie oglądał. Z drugiej strony nie zamierzam tam trafić, ale jak już mam wybrać, to wzięłabym lakier do paznokci. 

3. Preferuję pomadkę ze względu na to, że nie jest mokra i jak większość błyszczyków klejąca. 

4. Zdecydowanie gruboziarnisty peeling do ciała Senses firmy Avon - zapach nie gra roli, chodzi o działanie. 

5. Od półtora miesiąca używam maski do włosów suchych i zniszczonych Biovax, a od półtora tygodnia szamponu i odżywki z granatem firmy Alterra oraz octu malinowego z Mariona - jak po masce efekty są średnio zadowalające, tak po pozostałych kosmetykach moje włosy są miękkie i dobrze się układają. 

6. W blogowaniu nie lubię chamstwa i zawiści. Bezpośrednio się z tym nie spotkałam, ale widziałam na kilku blogach złośliwe komentarze anonimów i nie tylko. Wszystkie kosmetyczne bloggerki łączy wspólna pasja i powinnyśmy się łączyć, a nie rywalizować ze sobą. 

7. To nie miejsce na zdradzanie sekretów. :) 

8. Moim marzeniem jest zdobycie upragnionego zawodu i znaleźć dobrze płatną pracę (z pensją powyżej średniej krajowej :P) oczywiście w tym zawodzie. 

9. Lubię zwierzęta, w domu mam kota - czarnego dachowca (widoczny na awatarze) i rybki. 

10. Nie mam pojęcia. Tagi wymyślają chyba osoby, które chcą coś napisać o sobie, a jednocześnie poznać innych. 
   
Oto pytania: 
 1. Jak długo prowadzisz bloga i co zmotywowało Cię do jego założenia? 
2. Wolisz zakupy w sklepach stacjonarnych czy internetowych? 
3. Jakiej zagranicznej firmy kosmetycznej najbardziej brakuje Ci w Polsce? 
4. Ile czasu zajmuje Ci wykonanie codziennego makijażu? 
5. Jak często malujesz paznokcie? 
6. Dbasz jakoś szczególnie o swoje włosy? (olejowanie, maski, odżywki itp.) 
7. Czy Twoi znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga? 
8. Poleć jakiś kosmetyk, z którego jesteś wyjątkowo zadowolona. 
9. Które kolory preferujesz w ubiorze, a które w kolorówce? 
10. Co Twoja rodzina i przyjaciele myślą o tym, że prowadzisz blog? 

Taguję: 

oraz wszystkie inne czytelniczki mojego bloga. 

7 komentarzy:

  1. rewelacyjny tag, chyba sie dolacze...

    OdpowiedzUsuń
  2. dołączam się i zaraz odpowiem na twoje pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację :D w weekend zrobię ten tag i nadrobię tydzień7 projektu finish;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję... Postaram się jak najszybciej przygotować odpowiedzi:) Na bezludną wyspę.... podobnie jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ... i dzięki za polecenie lakieru z Catrice... jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również niezła odpowiedź na punkt 10 :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger