28 listopada

Rabatowe zakupy w Rossmannie

W czwartek do Rossmanna trafiłam zupełnie przypadkiem, będąc w pobliżu. Podchodzę do szaf z kosmetykami do makijażu, a tam karteczka z informacją, że wszystkie produkty do makijażu przecenione są o 40 procent. W pierwszej chwili nic mi nie wpadło w oko. Wzięłam tylko rzęsy, o których od dawna marzyłam i poszłam do kasy. Miałam ochotę jeszcze na cienie, ale ostatecznie ich nie wzięłam. 
    
Gdy wróciłam do domu zaczęłam zastanawiać się, czy aby na pewno nie potrzebuję jeszcze czegoś. Postanowiłam następnego dnia wyruszyć do Rossmanna ponownie, ale do innej siedziby. Tam wzięłam tusz, dwa lakiery i preparat wybielający. 
   
 
  
Tusz Lovely Curling Pump Up Mascara - 5,39zł 
Cienie Wibo Diva's Make Up Kit - 5,49zł 
Rzęsy Wibo Diva's Celebrity Eyes False Lashes - 4,39zł 
Manhattan Pro White Sapphire Nagelaufheller (Wybielacz do paznokci) - 8,99zł 
Wibo Express Growth nr 355 - 2,99zł 
Lovely Must Have Optimistic nr 4 - 3,29zł 
    
Razem wydałam 30,54zł. Zaoszczędziłam ok. 13zł
    
Uważam, że nie uległam wielkiemu szaleństwu. Może dużo nie zaoszczędziłam, ale zawsze to kilkanaście złotych mogę przeznaczyć na inne zakupy. Podoba mi się promocyjna alternatywa Rossmanna i liczę na to, że akcje promocyjne w tej sieci sklepów będą pojawiać się częściej.

24 komentarze:

  1. Też skusiłam się na tą paletkę- śliczna jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam wczoraj ten sam lakier z wibo, mogłam kupić tą paletkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest dobrze napigmentowana, a lakier z Wibo jak dla mnie nietrwały.

      Usuń
  3. Też zastanawiałam się nad tym niebieskim lakierem Wibo i w końcu zrezygnowałam!;/

    OdpowiedzUsuń
  4. rzęsy są świetne ja kupiłam 3 pary dwie połówki i jedne z paskiem brokatu, nad cieniami się zastanawiałam ale mam już kilka upatrzonych z Inglota więc z innych firm nie kupuję ale dużo osób sobie je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam o tym tuszu, ale mam ich wiele do zużycia :( wzięłam eyeliner Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeden z moich ulubionych kolorów ten z Wibo *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli wydałaś 30zł, to zaoszczędziłaś 20zł na tej promocji :)

    a produkty, które kupiłaś bardzo fajne, kilka z nich mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie w paletce są bardzo podobne do tych, które już mam. Szkoda, że nie skusiłam się na te rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. i rak rossmann uszczęśliwił setki kobiet... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie wiem jakim cudem się uchroniłam przed Rossmannem w czasie tej promocji :D ale jestem z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym być dumna z siebie z tego powodu. :P Ulegam promocjom jak mój kot wędlinie. :P

      Usuń
  11. Ja broniłam się rękoma i nogami, ale w ostateczności też skusiłam się na podkład i lakier z Rimmela;) A co do lakieru z Wibo... spodobał się mojemu mężczyźnie, ale ja osobiście nie przepadam za takimi wykończenimi i z niego zrezygnowałam;) Ale widzę, że popularny jest:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam te rzęsy ale u mnie już dziś nie było;(

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda ze ta promocja nie trwa jeszcze tydzien..;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również kupiłam dzisiaj sztuczne rzęsy. Żałuje że nie kupiłam tej paletki ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. mam te rzęsy i paletkę, cienie w niej są rewelka!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. też się zastanawiałam nad tym niebieskim lakierem, śliczny jest :D hehe a rzęs kupiłam aż trzy opakowania, szaleństwo - ale cena wydawała mi się baardzo kusząca, mam nadzieję, że nie okażą się bublem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się skusiłam tylko na tusz z Wibo różowy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakby takie promocje były częściej to byłybyśmy w raju:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale się obkupiłaś :) ten lakier z Wibo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger