11 listopada

TAG: Liebster Blog

 

źródło zdjęcia: http://eloum.blogspot.com/  
   
Na czym polega wyróżnienie: 
1. Wyróżnienie Liebster Blog otrzymują osoby, które według osoby tagującej zasługują na uznanie. 
2. Wyróżniona osoba odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. 
3. Osoba, która otrzymała wyróżnienie, "nagradza" tagiem kolejne 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. 
4. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. 
Wyróżniły mnie: Eloum, make-up freak, JealousJelly, tamit24 i Karolina. Dziękuję Wam za wyróżnienie. :)
      
Pytania, które zadała mi Eloum: 
1. Grasz na jakimś instrumencie? 
Obecnie nie, kiedyś grałam na akordeonie i na pianinie ze słuchu, ale to długa historia. :) 
2. Ulubiony kolor na paznokciach, to... 
Na chwilę obecną granat.
3. Ulubiony zespół, to... 
Nie mam takiego. Słucham tego, co mi wpadnie w ucho, niezależnie od wykonawcy. 
4. Ulubiony przedmiot w szkole (i nie chodzi mi o kaloryfer ;) )to... 
Język angielski. 
5. Jakie planujesz studia (jeśli w ogóle planujesz)/co studiujesz/co studiowałaś? 
Czy będę studiować, okaże się za jakiś czas. Mam już kilka typów kierunków, ale na razie wstrzymuję się z decyzją. 
6. Ulubiona piosenka na chandrę? 
Ciężko powiedzieć. Ostatnio nie mam czasu słuchać muzyki. Chyba Pezet - Szósty zmysł. 
7. Ulubiony zapach (np. świeczki, żel pod prysznic, perfumy), to... 
Oriflame Rock Angel. 
8. Ulubiona bajka z dzieciństwa, to... 
Flinstonowie. Oglądałam dużo bajek, zazwyczaj interesowały mnie wszystkie wieczorynki + bajki z Cartoon Network.
9. Ulubiony sport, to... 
Nie mam ulubionego sportu. Za to prawie codziennie ćwiczę sprint na przystanek. :P 
10. Ulubiona odżywka/maska do włosów, to..
Odżywka z granatem Alterry.
11.Gdzie mieszkasz? ;) 
W Polsce. :P  
     
Pytania, które zadała mi make-up freak: 
1. Jaki kolor na włosach preferujesz? 
Ciemny brąz, bez ciepłych tonów. 
2. Niezbędny kosmetyk w twojej torebce to... 
Puder. 
3. Poprawki w makijażu w ciągu dnia: 
Tylko przed ponownym wyjściem z domu, jak mam na to czas. Poza domem raczej nie. 
4. Eyeliner w płynie czy żelowy? 
W płynie. 
5. Paznokcie długie czy krótkie? 
Długie. Co prawda nie mogę się ich dochować, ale długość moich zapuszczonych paznokci mnie zadowala. 
6. Kolory na powiekach ciemne czy jasne? 
Raczej jasne, choć to zależy - zazwyczaj łączę ciemne z jasnymi. 
7. Jak dbasz o sylwetkę? 
W sumie to nie dbam za bardzo o nią. 
8. Stosujesz dietę? 
Ograniczam fast foody do minimum. Konkretnej diety się nie trzymam. 
9. Cienie prasowane czy wypiekane? 
Wypiekane. 
10. Jakie jest Twoje drugie imię? 
Magdalena. 
11. Po co założyłaś blog? 
By dzielić się pasją z innymi.

Pytania, które zadała mi JealousJelly:
1. Kiedy nastąpił ten moment, że postanowiłaś zacząć blogować? 
Bloga założyłam 6 stycznia 2012 roku. Już wcześniej chciałam go utworzyć, ale wahałam się. Tego dnia bardzo się nudziłam - przełamałam się i postanowiłam założyć swoją kosmetyczną przystań. 
2. Jakie kosmetyki chciałabyś przetestować? 
Marzy mi się testowanie lakierów Essie i China Glaze - nie mam do nich stacjonarnie dostępu, dlatego wybieram te dwie firmy. 
3. Przy jakiej nazwie kosmetyków Twoje serce zaczyna szybciej bić? :) 
Wszystkie limitowane kolekcje Essence i Catrice. :P 
4. Kosmetyki naturalne czy drogeryjne? 
Mało mam kosmetyków naturalnych, więc stawiam na te sprawdzone, drogeryjne. 
5. Potrafiłabyś wejść do sklepu i wyjść bez zrobienia żadnego zakupu? 
O ile nic mi nie wpadnie w oko, to tak. :D Wyjątkiem jest brak wystarczającej sumy przy sobie.
6. Wyjazd z chłopakiem czy wyjazd na zakupy?:) (powiedzmy obie rzeczy w tej samej cenie i nie ma opcji wyjazd z chłopakiem na zakupy :) 
Rzadko kiedy wyjeżdżam z chłopakiem gdzie indziej, niż na zakupy, więc tutaj niestety zostają mi zakazane zakupy z chłopakiem. :P
7. Lubisz robić zakupy przez internet, czy preferujesz poniuchać najpierw nową zdobycz? 
Zawsze wolę obejrzeć daną rzecz w sklepie, niż kupić przez Internet, ale gdy nie ma takiej możliwości, jestem skazana na zakupy w sklepie internetowym. 
8. Twoje największe marzenie? 
Marzenie dotyczące dalszej przyszłości. :) Chciałabym mieć zdrowe dzieci i mieć pieniądze na ich utrzymanie.
9. Ulubiona piosenka? 
Na chwilę obecną nie mam, wszystkie mi się "przejadły". :)
10. Dużo czasu spędzasz przy komputerze? 
Muszę przyznać, że mniej więcej od czerwca b.r. większość swojego wolnego czasu spędzam przy komputerze. 
11. Jakie są Twoje podstawowe kosmetyki do codziennego makijażu? 
Podstawą jest puder i eyeliner. 
     
Pytania, które zadała mi tamit24:
1. Długo wahałaś się, podejmując decyzję o założeniu bloga? 
Miesiąc lub dwa miesiące. 
2. Moim sposobem na nudę czy poprawę nastroju jest... 
Robienie zakupów. :) 
3. Czy jest jakaś piosenka, która nigdy Ci się nie znudzi? Jeśli tak, to jaka? 
Oj, chyba nie ma takiej. 
4. Moja ulubiona postać literacka, to... Dlaczego? 
Raczej nie czytam książek, więc nie mam. 
5. Nowoczesny design wnętrz czy przytulny, staromodny pokój? 
Ma mi się podobać, a w jakim stylu, to już bez znaczenia. 
6. Wieś czy miasto? Dlaczego? 
Miasto, ze względu na łatwiejszy dostęp do wszystkiego. 
7. Pierwsza rzecz, jaką robię po wejściu do domu, wracając z pracy/uczelni/szkoły to...
Sprawdzam maila. :D 
8. Jaka jest Twoja ulubiona zimowa aktywność? 
Bieganie na przystanek autobusowy. 
9. Ulubiona fryzura...
Podobają mi się wszelkiego rodzaju koki, ale ja się w takich fryzurach źle czuję, więc preferuję rozpuszczone włosy. 
10. Czy masz jakiś przedmiot-pamiątkę, która jest dla Ciebie bezcenna mimo faktycznej małej wartości? Co to? 
Nie mam. 
11. Ulubiona potrawa wigilijna. :) 
Pierogi z kapustą i grzybami. 
   
Pytania, które zadała mi Karolina: 
1. Jakie według Ciebie są wytrzymałe lakiery do paznokci (firma)? 
Miyo Nailed It. 
2. Wolisz włosy długie czy krótkie? 
Długie. 
3. Ulubiony film? 
"Nietykalni" 
4. Ulubiona dziewczyna na kosmetycznym yt? 
Nie mam czasu na oglądanie filmów na youtube.
5. Ulubiona piosenka? 
Obecnie nie mam takiej. 
6. Ulubiony owoc? 
Pomarańcza. 
7. Najlepsza firma kosmetyczna? 
Nie ma najlepszej, ale jest kilka takich, które lubię bardziej, niż inne, np. Golden Rose, Pierre Rene/Miyo czy Catrice. 
8. Najtańszy i najdroższy kosmetyk jaki miałaś? 
Najtańszy - lakier Golden Rose Sweet Color (2.70zł), najdroższy - paleta Sleek Sunset (ok. 30zł). 
9. Spodnie czy sukienka? 
Spodnie. 
10. Buty płaskie czy na obcasie? 
Płaskie. 
11. Najładniejsze imię? 
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam.

Moje pytania: 
1. Ulubiony tusz do rzęs? 
2. Nosisz spódnice/sukienki? Jeśli tak, ile ich posiadasz? 
3. Zdarza Ci się spóźniać? 
4. Z której firmy posiadasz najwięcej kosmetyków? 
5. Eyeliner czy kredka do oczu? 
6. Którą porę roku lubisz najbardziej? 
7. Jakie buty preferujesz: z płaską podeszwą czy na obcasie? 
8. Wyobrażasz sobie życie bez blogowania? 
9. Co inspiruje Cię do pisania postów? 
10. Masz/miałaś zwierzęta w domu? Jeśli tak, to jakie? 
11. Którą cechę charakteru lubisz w sobie najbardziej?
       
Nominuję: 
1. http://bllablaa.blogspot.com/ 
2. http://asia1905.blogspot.com/ 
3. http://lakierowa-mania-mani.blogspot.com/ 
4. http://makeupkama.blogspot.com/ 
5. http://goldenrosemania.blogspot.com/ 
6. http://lacquer-maniacs.blogspot.com/

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to prawda ale myślę, że dla początkujących blogerek to dobra opcja ;-)

      Usuń
  2. fajna sprawa i jak widzę popularna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za przyłączenie sie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja Cię właśnie co otagowałam :(
    http://cosmeticsmyaddiction.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger