15 grudnia

Podsumowanie projektu Zainspiruj się naturą

 
  
Dziś podsumowanie projektu, w którym ostatnio brałam udział. Klikając na zdjęcie z manicurem zostaniecie przeniesione do postu z danym tygodniem (tam można powiększyć zdjęcie i przeczytać o szczegółach). 
  
Tydzień 1: 
 
   
Tydzień 2:  
 
   
Tydzień 3:  
 
   
Tydzień 4:  
 
   
Tydzień 5: 
  
   
Tydzień 6 (brak) 
   
Tydzień 7: 
 
   
Ogólnie jestem zadowolona z projektu, dziękuję organizatorce za wymyślenie i utworzenie akcji oraz pozostałym uczestniczkom za wspólną zabawę. :)

12 komentarzy:

  1. Tydzień 4 najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy tydzień jak dla mnie jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, dla mnie też;)

      Usuń
    2. ja też się zgadzam :)

      Usuń
    3. Bym zapomniała! Zapraszam oczywiście na karnawałowe rozdanie... Do wygrania coś dla ciała ;)

      Usuń
  3. Genialnie Ci to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszedł Ci tydzień siódmy... zresztą wszystkie mani są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj sama nie wiem który najlepszy :)
    przypomniałaś mi że też miałam zrobić takie podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się najbardziej podoba tydzień 1 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger