19 stycznia

Lakierowi ulubieńcy 2012 roku

 
   
Dziś notka lekka i przyjemna, podsumowująca ubiegły rok. Wybrałam 5 najczęściej używanych przeze mnie lakierów w 2012 roku: 

  
   
Jest to niejednoznaczny kolor, piękny wrzoso-błękit. Mimo słabej trwałości lubię go za jego oryginalny odcień i głównie z tego powodu często gościł na moich paznokciach. 
   

 
   
Jasnoszary holoś zawsze otwierał moją moją wishlistę, tak więc bez zastanowienia kupiłam go przy pierwszej możliwej okazji. Ładnie się mieni zarówno w naturalnym, jak i sztucznym świetle. Idealny do każdego stroju i na każdą okazję. 
   
    
 
    
Dobre krycie i rewelacyjna trwałość. Beżowo-fioletowy holografik mieniący się wiele kolorów. Był to mój pierwszy lakier holograficzny i jak na razie najlepszy, jaki do tej pory miałam.  
    
    
 
      
Mimo, że trudno go się zmywa, to lubię go dodawać do jednokolorowego manicure'u. Nie kosztuje dużo, ładnie wygląda, więc warto w niego zainwestować. 
        
   
 
   
   Typowy "barbiowy" róż, choć stonowany. Z całej piątki używałam go chyba najczęściej. Długotrwały i bardzo tani. 
   
Macie w swoich zbiorach któryś z tych lakierów? Co o nich myślicie? 

28 komentarzy:

  1. Mi też bardzo się podoba ten pierwszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię topper z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lawendowa #147 jest świetna- o holoskach przecież nic mówić nie muszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten z My Secret i również bardzo lubię, na lato idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego holo z GR zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam kolorek lakieru MIYO :) Jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. z tych wszystkich miałam tylko lakier z firmy miyo ale inny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. top z essence <3 kocham go za wygląd, nienawidzę za zmywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Secret wygląda kusząco :) Żałuję, że nie mam Natury w pobliżu :/ Ten "barbiowy" też ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się wybrane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten topper (albo coś podobnego, w sumie wycofują 5 rodzajów) z Essence jest w lutym wycofywany, więc radzę zrobić zapasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co mi wiadomo, to ten topper akurat nie będzie wycofany, ale mogę się mylić.

      Usuń
  12. Ooo topper ja też bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten topper coraz bardziej mnie przyciąga... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z MIYO mam odcień Summer (koralowa czerwień) i chyba był najczęściej przeze mnie używanym w minionym roku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fioletowy i różowy rządzą!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie najbardziej urzekły lakiery holograficzne, jeden z nich nawet mam Colour Alike ale jeszcze go nawet nie używałam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Tu przeczytasz o mojej pielęgnacji: http://patrycja2118.blogspot.com/2012/05/moje-mae-domowe-spa.html notka była pisana już dość dawno ale niewiele się zmieniło może tylko używam innych kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten z essence jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger