25 lutego

L'ambre nr N24 - Golden

      
Lakier ten urzekł mnie z dwóch powodów: nieokreślony kolor i wykończenie. Dla mnie jest to beżowo-srebrne złoto. Ten kolor pewnie ma jakieś swoje określenie. :) 
    
L'ambre nr N24 - Golden to taka lakierowa mgiełka - można go nakładać solo, bądź na inny lakier. Na zdjęciu widzicie 4 warstwy, które na szczęście szybko schną. Pędzelek krótki, ale wygodny, aplikacja nie sprawiała mi problemów. Końcówki miałam wytarte już następnego dnia, a odpryski pojawiły się trzeciego dnia. Zmywanie o dziwo bezproblemowe - myślałam, że drobinki nie będą chciały zejść z paznokcia, a tu nic bardziej mylnego, wystarczyło potrzeć bardziej watką paznokieć. Pojemność 8ml. 

 

20 komentarzy:

  1. naprawdę jest oryginalny- ni to foil, ni to perła, metalik też nie- podoba mi się! to takie...białe złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda dość ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor rzeczywiście nieokreślony.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobny kolorek z Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ładny, ale nie powalił mnie za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No taj ja namalowałm dwie wartwy i jeszcze prześwitywał.
    Ale odcień bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. wykończenie super, kolor też bardzo ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten lakier, podoba mi się jego odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi kolor średnio przypadł do gustu;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie mój kolor - dla mnie to przytłumione, poszarzałe złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całakiem ładny, ale na moich paznokciach go nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny, taki kobiecy i delikatny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger