04 lutego

Vipera Bambini nr 44

 
     
Szukając idealnego, niebieskiego lakieru, a jednocześnie chcąc wypróbować lakiery z serii Vipera Bambini, zdecydowałam się na zakup tego egzemplarza. Nie sprawia on problemów podczas nakładania, lecz dość długo schnie. Do pokrycia płytki potrzeba dwóch grubszych warstw, bądź trzech cieńszych. Konsystencja jest rzadka, a pędzelek wąski i krótki. Można go dostać w małych drogeriach osiedlowych, bądź w sklepie internetowym tej firmy. Pojemność 5ml, zapłaciłam za niego 3,80zł. 

15 komentarzy:

  1. Kolor bardzo fajny, ale długie schnięcie go u mnie dyskwalifikuje ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis oraz do nowej zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny odcień błękitu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boski kolor ! ♥

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba za takim odcieniem niebieskiego nie przepadam na swoich pazurach. Ale u Ciebie wszystko wygląda genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ;d Lubię niebieskości :))

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za niebieskościami

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor, lubię niebieskie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny...ostatnio pokochałam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też szukam idealnego niebieskiego...mam już kilka i żaden nie jest tym "och i ach" :(

    OdpowiedzUsuń
  10. specjalnie dla Ciebie czarny piasek na początku następnego tygodnia :) mam przesyt pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z vipery mam biały nr2 :)

    i masz już 500 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kolor i fajna cena!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger