31 marca

Miyo Nailed It! nr 25 - Magic

 
       
Miyo Nailed It! nr 25 - Magic jest trójwarstwowym metalikiem. Pierwsza warstwa jest kremowa - zdziwiło mnie to, bo przecież lakier jest metaliczny. Druga warstwa wyrównała kolor i dodała metaliczny blask. Trzecia warstwa wyrównała smugi i w takim stanie zostawiłam moje paznokcie na 10 minut. Po tym czasie okazało się, że są one całkowicie suche! Po 20 minutach lakier był już twardy i mogłam się zająć innymi czynnościami. Lakier nosiłam bez odprysków trzy dni, a dzień po malowaniu wytarły mi się końcówki paznokci. Oprócz plusów lakier ma jeszcze dwa minusy: brudzi skórki przy zmywaniu i odbarwia płytkę - po zmyciu lakieru miałam przyszarzałe paznokcie. Produkt ten można kupić TUTAJ w cenie 3,50zł/8ml. 

22 komentarze:

  1. piękny kolor, kocham takie głębokie granaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny kolor!
    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kolory na pazurkach, oj lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny i głęboki! jeden z ładniejszych granatów, jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow mega głęboki, podoba mi się :) fajnie, że szybko schnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma cudowną głębie, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor i cena kuszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor ładny cena również zachęca, jednak sama nie wiem czy chce się później użerać przy domywaniu skórek :(

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go i bardzo lubię :) kolor ma niesamowity - zgadzam się z przedmówczynią ;) taki elektryzujący

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor :) Podobny mam z firmy Pupa, ale chyba ten mój jest troszkę ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger