05 października

Kiko Sugar Mat nr 644

 
   
To jest najpiękniejszy, piaskowy granat jaki widziałam, aczkolwiek sprawuje się przeciętnie, w stosunku do ceny. Krycie po nałożeniu dwóch warstw. Pierwsza warstwa schnie szybko, druga ok. 30 minut. Lakier gęstnieje podczas malowania paznokci, więc co jakiś czas trzeba go zakręcić i wymieszać. Brak kuleczki mieszającej w lakierze utrudnia tę czynność - według mnie taka kuleczka powinna być w każdym lakierze z brokatem. Zmywanie bez większych problemów, a lakier tylko trochę brudzi skórki podczas zmywania. Pojemność 11ml.
 

28 komentarzy:

  1. Chce, chcę, chcę !!! Dlaczego ja nie mam jeszcze żadnego lakieru KIKO co???

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden z moich ulubionych piaseczków, poszukaj kulki dokładnie, ja też myślałam, że w moim nie ma kulki, ona jest, tylko ledwo widoczna przez gęstość lakieru :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. fenomenalny!! jestem pod wrazeniem!
    ale bałabym się o zmywanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście kolor przepiękny, ale 30 minut bym nie wytrzymała, czekając na schnięcie lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor, a co do kuleczek to tak naprawdę powinny byc w kazdej buteleczce poprawia to kondycje lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię efekt jaki dają piaski ale nie lubie ich zmywać ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. jak nie przepadam za niebieskim tak ten kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham niebieski!
    Proszę jeszcze o małą podpowiedź, pomoc - wejdź na filologicznego bloga i się wypowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wygląda na paznokciach i ten kolor cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor! Ślicznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger