11 grudnia

Owieczki

 
      
Dziś przybywam do Was z zielonym manicurem. Na moich paznokciach tym raz goszczą owieczki. Myślałam, że kontur zwierzątek będzie bardziej odznaczał się od lakieru bazowego, tymczasem oba kolory zlały się w jeden. :( Po powiększeniu zdjęć widać wyraźnie wzorki, więc zachęcam Was do przejrzenia zdjęć w oryginalnym rozmiarze. 
     
Do wykonania manicure'u użyłam płytki Cheeky Jumbo Plate 9 oraz lakierów: Essie - Mojito Madness oraz Golden Rose Rich Color nr 19.
    
 

14 komentarzy:

  1. na początki myślałam, ze to tylko takie esy floresy, dopiero potem je zobaczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo delikatnie je widać, ale są całkiem przyjemne :) kolor lakieru podkładowego jest świetny!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie dosyć słabo je widać, ale są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze ale ja bym dała czarny lub biały wzorek bo ten się troszkę "zlał" z cudownie zielonym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie, kolejny raz sprawdziło się stwierdzenie "Polak mądry po szkodzie". ;)

      Usuń
  5. są super, szkoda, że nie zrobiłaś białych :)
    wzorek śliczny i zabawny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne te owieczki! ładnie by pewnie wyglądały na białym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te owieczki, tak delikatnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zamiast zielonego dałabym jakąś pastelową żółć co by były bardziej widoczne owieczki ale i tak jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger