11 marca

Catrice Crushed Crystals nr 04 - Oyster & Champagne

 
     
Oyster & Champagne to bardzo dziewczęcy piasek, składający się drobnego, jasnoróżowego oraz złotego brokatu. Aby struktura lakieru nie była niejednolita, producent pokusił się także o dodanie większych, różowych ozdób. 
      
 
    
Lakier od razu wpadł mi w oko. Kolorystyka jest bardzo delikatna, a piaskowa formuła trochę ją "ożywia". Niestety walory techniczne (a raczej ich brak) nie zachwycają. Malując paznokcie czterema warstwami, nadal widać prześwitujące końcówki (można to zauważyć, powiększając zdjęcia - rzuca się to w oczy, w szczególności na środkowym oraz serdecznym palcu). Całość bardzo długo była plastyczna i podatna na odkształcenia. Po kilku godzinach lakier poodpryskiwał mi płatami do połowy paznokci. Zmywanie bardzo trudne - w moich lakierowych zbiorach to właśnie ten piasek zmywa się najgorzej. Pojemność 10ml, cena  3,29€. 
      
 
     
O dostępność lakierów Catrice pytajcie w sklepie abc-uroda

17 komentarzy:

  1. Uroczy jest ten lakier, taki dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm no nie wiem, jakoś mnie nie zachwyca ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś ostatnio przemawiają do mnie takie delikatne kolory:) cudny jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, ale dałabym pod spód jakąś bazę nude :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie wpadłam na to wcześniej, muszę spróbować. :)

      Usuń
  5. W tej wersji zupełnie do mnie nie przemawia. Ale skoro taki słabo kryjący, to może rzucić jedną warstwę na jakąś kolorowa bazę?

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie nie porywa ale jak by dac na kolorowa baze? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sie czaje na inne kolory z tej serii. fiolet jest piekny

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też nie przypadł do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się nie podoba, niestety..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger