14 czerwca

Golden Rose Selective nr 74

 
   
Golden Rose Selective nr 74 to butelkowa zieleń przełamana niebieskimi tonami. Wydaje mi się, że jest to mało spotykany kolor - może dlatego, że na co dzień większość z nas stawia na jasne i energiczne kolory (większość, bo wiadomo, że nie wszyscy :)). 
   
 
    
Lakier ma rzadką konsystencję - wydaje mi się, że to przez nią lakier słabiej kryje, niż się spodziewałam. Starałam się nakładać po dwie warstwy na każdy paznokieć, lecz lakier nie do końca podołał zadaniu. Na niektórych paznokciach pokusiłam się o dodanie trzeciej warstwy, gdyż pojawiły się prześwity. Ku mojemu zdziwieniu lakier nie barwi płytki paznokcia. Podczas zmywania skórki także nie zabarwiły się. Lakier jest bardzo trwały, biorąc pod uwagę, ze kosztował on tylko kilka złotych. Mimo wszystko źle się czułam w tym kolorze i raczej nie będę do niego wracać. Pojemność 16ml.

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger